Artistul fotograf Michel Tcherevkoff, francez, un inovator continuu şi in Maverick în imagini vizuale, a redefinit fotografia in publicitate în anii 1970, cu culori vii care descriu "produsele clientilor ce sfideaza spaţiile geometrice.
În 2007, Michel primul accesoriu de colectare virtuale a fost prezentate în cartea sa, "pantofi Fleur", o fantezie de încălţăminte, Introducere de Diane von Furstenberg , Prefaţă de Ferruccio Ferragamo Publicat de Random House .
S-a întâmplat intro zi sa priveasca la o fotografie a unei frunze, folosita de el intro sedinta foto.
"Statea culcat cu capul în jos pe o masă", povesteşte el, "şi am spus - deşi nimeni nu asculta la mine -" Hei, cum arata ca un pantof! "
Din această observaţie uite s-a născut cel mai recent proiect Tcherevkoff ", a pantofului - floare", una capricioasă, inventivă şi, în felul său, fantezie riguroase de flori şi încălţăminte.
Inspirat de frunze cu susul în jos, Tcherevkoff s-a jucat cu imaginea în Photoshop, adăugând şi un toc până el a creat un pantof. Când el a arătat prototipul agentului său şi alte câteva, spune el, "am primit această reacţie teribil. Oamenii spuneau, "Aceasta este atât de neobişnuit" şi "Ar trebui sa incerci din nou"
Cu piaţa de flori cu doar patru blocuri de cladirea in care Tcherevkoff trăieşte şi lucrează, el a fost în mod ideal, situat să experimenteze cu materiale organice, ce a descoperit acolo. "I-am cumpărat toate aceste flori si frunze şi a început să tragă", spune el. "A fost distractiv şi destul şi doar ce-mi place - un total de fantezie."
Iar el a ascultat. "Fiecare plantă a vorbit cu mine într-o altă voce. Unul a fost foarte uşor şi delicat ", spune el," astfel încât cureaua a trebuit să fie subţire. Un altul a spus: "Eu sunt mare si puternic - am putut merge pentru mila." Din faptul că am proiectat un pantof mai mult accidentat. "
"Pantofi-Fleur" este organizat în patru colecţii, cum este tradiţional pentru moda: toamna, primavara, statiune si mireasa. "Am folosit plante care au fost in sezon," observă Tcherevkoff. "Acum", spune el, "de fiecare dată când mă uit la o plantă, văd un pantof."
Cu piaţa de flori cu doar patru blocuri de cladirea in care Tcherevkoff trăieşte şi lucrează, el a fost în mod ideal, situat să experimenteze cu materiale organice, ce a descoperit acolo. "I-am cumpărat toate aceste flori si frunze şi a început să tragă", spune el. "A fost distractiv şi destul şi doar ce-mi place - un total de fantezie."
Iar el a ascultat. "Fiecare plantă a vorbit cu mine într-o altă voce. Unul a fost foarte uşor şi delicat ", spune el," astfel încât cureaua a trebuit să fie subţire. Un altul a spus: "Eu sunt mare si puternic - am putut merge pentru mila." Din faptul că am proiectat un pantof mai mult accidentat. "
"Pantofi-Fleur" este organizat în patru colecţii, cum este tradiţional pentru moda: toamna, primavara, statiune si mireasa. "Am folosit plante care au fost in sezon," observă Tcherevkoff. "Acum", spune el, "de fiecare dată când mă uit la o plantă, văd un pantof."
Această colecţie impresionantă există doar pe hârtie - sub formă de fotografii luminoase creatoare.Autorul începe lucrul cu imagini de plante, care, întâmplător, se creează. Apoi, folosind Adobe Photoshop, el taie detaliile necesare de flori si le întruchipează cu ajutorul ideilor lui.
Michel Tcherevkoff - fotograf, cunoscut pentru imaginatia sa bogata. El s-a născut în Franţa, cu mulţi ani în urmă ", a luat un bilet de la Paris la New York", preferând să pledeze pentru cariera de fotograf.. Michel Tcherevkoff - castigatorul a numeroase premii de prestigiu, vicepresedinte al Fotografilor de Publicitate din New York. Clientii sai includ marci, cum ar fi Panasonic, Canon Inc, Eastman Kodak, Estee Lauder, Federal Express, EMI, Valentino, Missoni, Prescriptives, Maybelline, şi L'Oréal.
Michel este beneficiarul de 23 premii internationale pentru imagini creative în 2008, cu o galerie şi expoziţii in muzeul World Wide.
Noua sa carte, care va fi publicată în primăvara anului 2011, un Secret Garden: Un Lady's Fantasy Lenjerie, este o virtuală colecţie de lenjerie artizanala şi creata din flori proaspete care exprimă fanteziile senzuale ale femeii de azi
Noua sa carte, care va fi publicată în primăvara anului 2011, un Secret Garden: Un Lady's Fantasy Lenjerie, este o virtuală colecţie de lenjerie artizanala şi creata din flori proaspete care exprimă fanteziile senzuale ale femeii de azi