photo eb1b08bb.png

22 nov. 2011

Visul unei femei cu Alina




Iubitoare de oameni şi de frumos, femeia care aduce lumină în jurul ei, aşa este Alina Arbajter, pe care nu pot decât să o felicit pentru tot ceea ce face pentru semenii ei. Spun asta pentru că, adeseori apar pe lungimile de undă şi pe micile ecrane indivizi zdrăngănind a tinichea, fără să spună mai nimic, asemenea armurilor din muzee cărora le lipsesc cavalerii şi din cauza zgomotului nu mai auzim vocile oamenilor de valoare.


Rodica Elena LUPU: Mă bucur, Alina, că mi-ai acordat acest interviu, ştiu că eşti foarte ocupată, dar aş vrea ca cititorii noştri să afe mai multe despre tine. Eu recunosc, ştiu, dar spune-le te rog cititorilor cine este Alina de fapt?
Alina Abajter: Off, Alina de fapt este aceea femeie sensibilă pe dinăuntru şi tare mândră pe dinafară. Aş putea spune că viaţa m-a făcut să devin aşa , omul se schimbă odată cu trecerea anilor şi mai ales atunci când creşti departe de ai tăi singură cu dor mult în suflet. Alina e femeia care se bucura de orice minut dăruit de viaţă, femeia care a iubit şi iubeşte, femeia care dăruieşte din puţinul ei celor din jur. Eu cred în puterea omului de a învinge ceea ce e cel mai greu în viaţă şi de aceea am probabil atâta siguranţă.

R.E.L: La radio realizezi şi prezinţi emisiunea “Visul unei femei”. De fapt, am editat chiar eu şi cartea cu acest titlu. De unde acest nume de emisiune?
Alina: Da, este interesantă această întrebare. “Visul unei femei” este propriul meu copil, este visul meu care a prins contur acum trei ani. Având în aceea perioadă o mică criză în viaţa mea am vrut să îmi pun gândurile pe o coală de hârtie şi să le împărtăşesc femeilor de pretutindeni. Ştiind că orice femeie a iubit odată în viaţa m-am gândit că ar fi bine să pătrund acolo în visul ei şi să fac loc IUBIRII. Şi uite Rodica, acest vis al meu după trei ani de zile a devenit realitate prin această emisiune ascultată de tot continentul. Visul unei femei cu Alina a depăşit graniţele inimi şi a ajuns acolo unde numai IUBIREA îşi are lăcaşul, în sufletul omului.

R.E.L.: Interesant. Sunt sigură că multe dintre ascultătoarele emisiunii sunt acum prietenele tale. Dar să o luăm cu începutul. Ce a însemnat copilăria pentru tine?
Alina: Este cea mai frumoasă perioadă din viaţa mea. Nu ştiu câţi dintre dvs v-aţi putut bucura de o copilărie fericită, dar eu am avut-o. Am avut ocazia să privesc trecerea anilor cu ochi de copil. M-am bucurat de fiecare anotimp care trecea, de fiecare fulg de nea, de primul boboc primăvara, de arşiţa verii, de rugina toamnei, crescând împreună cu aceste minunăţii. Copilăria pentru mine înseamnă copilul crescut alături de părinţi, bucuria Crăciunului şi Renaşterea Domnului în Noaptea de înviere. Acestea sunt cele mai frumoase clipe petrecute în locurile dragi ale inimi mele.

R.E.L.: Prezentul îl ştim fiecare, iat trecutul doar cine nu vrea nu şi-l aminteşte. Cum îţi imaginezi bătrâneţea?
Alina: Sincer, îmi este teamă de ea. De multe ori seara stând în pat alături de omul drag din viaţa mea îi spun că regret că îmbătrânesc şi sincer îmi pare rău că timpul se scurge aşa de repede. Mi-aş dori ca acesta să stea în loc şi să mă bucur mulţi ani de aici înainte de cei din jurul meu, mi-aş dori să mai am chipul de acum şi peste 30 de ani şi să rămân aşa, cu sufletul curat şi cu oameni dragi lângă mine. Şi încă ceva Rodica îmi este teamă că bătrâneţe îmi va lua de lângă mine pe iubiţii mei părinţi, cei carora nu pot decât să le mulţumesc pentru că mi-au dat viaţă.

R.E.L.: Spune-mi te rog ce înseamnă pentru tine a te odihni?
Alina: Eu nu nă prea odihnesc îţi pot spune, dacă m-aş odihni prea mult aş pierde din acest timp preţios care este viaţa mea. Aşa că încerc să mă odihnesc mai puţin şi să mă încarc cu o energie pozitivă. Mă odihnesc sufleteşte atunci când pot creea ceva, când stau de vorbă cu ascultători mei, când citesc ceva minunat şi când mă regăsesc eu ca femeie.

R.E.L.: Are Alina slăbiciuni?
Alina: Are, are ca orice om. Sunt o mamă foarte fricoasă atunci când copiii sunt bolnavi, suferind mult şi având mare grijă de ei. Alte slăbiciuni nu cred că am, sunt o femeie obişnuită care plânge la filmele de dragoste şi care explodează atunci când cineva îi face un rău.


R.E.L: Ce loc ocupă sportul în viaţa ta?
Alina: Sincer nu prea fac sport, ar trebui, dar eu fiind ocupată cam toată ziua nu prea am timp. Îmi place să mă plimb şi să călătoresc mult. A fost o mică perioadă din viaţa mea când am făcut aerobic pentru că iubesc foarte mult muzica şi dansul. Trebuie însă încurajat tineretul să facă sport pentru că în ziua de astăzi sedentarismul e în floare.

R.E.L.: Care ese viciul de care nu poţi scăpa?
Alina: Nu am niciun viciu. Nu fumez, nu beau, nu am nimic de care să fiu dependenta, poate doar cafeaua de dimineaţă. Dacă aş avea un viciu ar fi acela că nu pot să stau departe de radio, de ascultători.

R.E.L: Spune-mi Alina, cum reacţionezi la critică?
Alina: Accept critica, eu am învăţat foarte mult din critică, dar uneori mă şi deranjează asta, depinde de ton. După cum ştim cu toţii critica ne ajută să ne descoperim greşelile, dar există şi oameni răi şi atunci critica lor ia un alt contur. Eu nu aş critica pe nimeni, sincer, aş încerca să îi explic omului micile greşeli şi să îi dau un sfat.


R.E.L.: Cu ce te-ai ocupa dacă nu ai face ceea ce faci acum?
Alina: Eu iubesc mult ceea ce fac în momentul de faţă şi nu cred că aş dori să fac altceva. În viaţa mea privată cochetez şi cu moda lucrând la un magazin exclusiv cu rochii de mirese şi sinceră să fiu este şi aceasta meserie, o artă. Dar radioul şi scrisul este iubirea vieţi mele şi nu le-aş înlocui cu nimic.

R.E.L.: Cum vezi tu societatea în care trăim?
Alina: Uneori nu mă pot regăsi în această societate, îmi este greu să văd cum ne pierdem identitatea în această "lume nebună nebună". Sincer mi-aş dori să îmi cresc copiii altfel, departe de aceste nebunii care apar în fiecare zi, mi-aş dori ca şi această generaţie să înveţe ce înseamnă bunul simţ, să preţuiască părinţii şi să-şi întoarcă faţa către Dumnezeu.

R.E.L.: Dacă ai putea face o incursiune în trecut, ce ai schimba?
Alina: Nu cred că aş schimba nimic. Fiecare an din viaţa mea a avut amintiri frumoase, iubiri minunate şi oameni cu calităţi desăvârşite. Trecutul meu face parte din mine şi dacă aş mai trăi odată cred că tot aşa aş face. Poate un singur lucru aş schimba: mi-aş fi dorit să nu fiu aşa departe de cei dragi.


R.E.L.: Când vei fi o persoană împlinită?
Alina: Din punctul meu de vedere sunt împlinită din moment ce sunt sănătoasă şi am lângă mine doi copii sănătoşi şi frumoşi. Am lângă mine în momentul de faţă multă lume care îmi apreciază munca atât aici la radio cât şi în activitatea mea privată, văd în fiecare zi oameni fericiţi care iubesc şi mă simt împlinită sufleteşte.

R.E.L.: Ai un proverb / motto / maximă care te călăuzeşte?
Alina:"FIECARE E IUBIREA VIEŢI CUIVA."

Toate cele bune, Alina! Să rămâi o inimă tânără care să emane aceeaşi iubire în jur, iar viitorul să îţi aducă tot ce îţi doreşti!

Sursa:confluente.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Clic pe avatar!

Album: Renaissance

Date: 11.10.2009
Size: 17 items (1969 items total)
Views: 2211

Album: Northern Renaissance

Date: 11.10.2009
Size: 11 items (1316 items total)
Views: 1851

Album: Mannerism

Date: 11.10.2009
Size: 11 items (951 items total)
Views: 1364

Album: Baroque

Date: 09.10.2009
Size: 46 items (3251 items total)
Views: 2418

Album: Rococo

Date: 11.10.2009
Size: 12 items (1401 items total)
Views: 1354

Album: Neoclassicism

Date: 11.10.2009
Size: 20 items (1173 items total)
Views: 2189

Album: Romanticism

Date: 11.10.2009
Size: 42 items (2788 items total)
Views: 1991

Album: Hudson River School

Date: 11.10.2009
Size: 21 items (2137 items total)
Views: 1563

Album: Academic Art

Date: 11.10.2009
Size: 72 items (2409 items total)
Views: 2914

Album: Pre-Raphaelite Brotherhood

Date: 09.10.2009
Size: 17 items (949 items total)
Views: 1752

Album: Victorian Classicism

Date: 09.10.2009
Size: 18 items (1135 items total)
Views: 1637

Album: Orientalism

Date: 09.10.2009
Size: 21 items (622 items total)
Views: 1749

Album: Realism

Date: 11.10.2009
Size: 84 items (5353 items total)
Views: 2107

Album: Barbizon School

Date: 09.10.2009
Size: 11 items (868 items total)
Views: 1370

Album: Impressionism

Date: 11.10.2009
Size: 80 items (9945 items total)
Views: 3024

Album: Post-Impressionism

Date: 11.10.2009
Size: 20 items (3320 items total)
Views: 2250

Album: Symbolism

Date: 11.10.2009
Size: 10 items (1002 items total)
Views: 1799

Album: Aestheticism

Date: 09.10.2009
Size: 3 items (320 items total)
Views: 1411

Album: Tonalism

Date: 09.10.2009
Size: 12 items (454 items total)
Views: 2031

Album: Western Art

Date: 09.10.2009
Size: 10 items (728 items total)
Views: 1203

Album: Naturalism

Date: 09.10.2009
Size: 12 items (876 items total)
Views: 1456

Album: Ashcan School

Date: 09.10.2009
Size: 5 items (611 items total)
Views: 750

Album: Expressionism

Date: 11.10.2009
Size: 13 items (2689 items total)
Views: 1080

Album: Art Nouveau

Date: 09.10.2009
Size: 12 items (2365 items total)
Views: 1211

Album: Fauvism

Date: 06.12.2009
Size: 3 items (218 items total)
Views: 505

Album: Cubism

Date: 17.12.2009
Size: 6 items (1018 items total)
Views: 458

Album: Futurism

Date: 28.01.2010
Size: 1 item (164 items total)
Views: 248

Album: Abstract Art

Date: 29.01.2010
Size: 1 item (159 items total)
Views: 260

Album: Surrealism

Date: 02.02.2010
Size: 1 item (228 items total)
Views: 119

Album: Abstract Expressionism

Date: 04.01.2010
Size: 2 items (138 items total)
Views: 471

Va multumesc pentru vizita!